loading...

بهترین-ــــــ سایت (موزیک)

دانلود آهنگ جدید حسین تهی به نام با مرام دانلود آهنگ با کیفیت MP3 320Hossein Tohi – Ba Maramدانلود آهنگ با کیفیت MP3 128Hossein Tohi – Ba Maramمتن آهنگ حسین تهی به نام با مرام سلام، با مرام شدی

گرگ زخمی بازدید : 165 سه شنبه 31 فروردین 1395 نظرات (0)
دانلود آهنگ جدید حسین تهی به نام با مرام

دانلود آهنگ جدید حسین تهی به نام با مرام

دانلود آهنگ با کیفیت MP3 320

Hossein Tohi – Ba Maram

دانلود آهنگ با کیفیت MP3 128

Hossein Tohi – Ba Maram

متن آهنگ حسین تهی به نام با مرام
سلام، با مرام
شدی شبیه باورام
آسِ دل و رو میکنم
تا که برقصی تو برام
بهم میگی خاصی
اینو خودم میدونم
تو منو میخواستی
آره اینم خودم میدونم
عجیبم معلومه نه
دنبال بهونه ام
که فقط بزنم بکوبم
من بی خیال زمونه ام
مثه تو، همه مثل همیم
دور هم جمعیم
حالمون خوب، مودمون توپ
از همه بهتریم
وای که چقدر با مرامی
تو شبیه باورامی
دنیا به کامم شیرینه
تا وقتی که تو باهامی
وای چقدر با مرامی
تو رفیق با وفامی
دنیا به کامم شیرینه
تا وقتی که تو باهامی
دستاتو میگیرم
دستامو میگیری
ما به هم محتاجیم
بدون هم میمیریم
دل من با تو خوشه، دل تو با دلم
بیا تموم زندگیم به پای تو خوشگلم
میشم اونی که تو میخوای
حالا با دلم راه میای
هرکی ام ما رو میبینه میگه
چقدر شما به هم میاین
وای که چقدر با مرامی
تو شبیه باورامی
دنیا به کامم شیرینه
تا وقتی که تو باهامی
وای چقدر با مرامی
تو رفیق با وفامی
دنیا به کامم شیرینه
تا وقتی که تو باهامی
ساقی شرابم ده
شراب نابم ده
وای چقدر با مرامی
دنیا به کامم شیرینه
تا وقتی که تو باهامی

درباره آهنگ , آهنگ رپ ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات

  • آهنگ
  • فول آلبوم
  • تصویری
  • آلبوم
  • متن آهنگ ها